Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?

Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų. Tačiau, per 14 dienų galima grąžinti ne visas kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, kurios aptariamos žemiau.

Kokių prekių negalima grąžinti?

Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta LR Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus žemiau numatytas išimtis:

  1. Sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus/ užsakymą pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos
  2. Sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių
  3. Prekėms dėl nežymaus atspalvio pakitimo, atsiradusio atvaizduojant Prekes monitoriaus ekranuose, kai Prekės yra kokybiškos

„Pagal specialų užsakymą“ Pirkėjui pagaminta Preke, kurios Pirkėjas grąžinti negali yra laikoma ir taikoma, pavyzdžiui:

(i) Prekėms, pagamintoms pagal Pirkėjo nurodytas specifikacijas, kaip antai audinio matmenis ir dydį (audiniai/ juostelės ir k.t. panašios Prekės specialiai atkerpamos reikiamo kiekio Pirkėjui, t. y. specialiai Pirkėjui)
(ii) Užuolaidos kai siuvamos pagal Pirkėjo pateiktus matmenis ir Pirkėjas vėliau pageidauja trumpinti/ ilginti (galima tik už papildomą Pirkėjo mokestį)

Šiomis aplinkybėmis Pirkėjo nurodytas specifikacijas arba pritaikymą jo asmeninėms reikmėms reikėtų suprasti taip, kad prekės iš esmės yra unikalios ir pagamintos pagal Pirkėjo pareikštus individualius norus bei poreikius, susitarus su Pardavėju.

Pilną sąrašą prekių, kurios negali būti grąžinamos, rasite CK 6.228-10 2 d. arba čia.

Kaip grąžinti prekę?

Prekių grąžinimo/ atsisakymo atveju Pirkėjas turi pateikti tinkamai užpildytą pavyzdinę prekės atsisakymo formą, kuri pasiekiama www.rulis.lt arba pateikti aiškų pareiškimą (el. paštu info@taurunija.lt), kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti prekės (Pardavėjas visais atvejais rekomenduoja prieš grąžinant prekes susisiekti su www.rulis.lt atsakingu darbuotoju el. paštu: info@taurunija.lt arba telefonu: +370 (699) 988 19 dėl prekės grąžinimo/ atsisakymo, kuris Pirkėjui padės visais susijusiais klausimais).

Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, nesuplėšytoje, tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo
  2. Prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta
  3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai)
  4. Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (sąskaitą), garantinį taloną (jei jis buvo išduotas)
  5. Jeigu kartu su preke buvo pristatyta dovana, grąžinant prekę, turite grąžinti ir dovaną;
  6. Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame Pirkėjas gavo iš Pardavėjo. Pirkėjas, grąžinamas prekes turi pristatyti (kurjeriu arba paštu) į www.rulis.lt pardavimo vietos centrą; Pirkėjas, grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų transportavimą iki Pardavėjo prekybos vietos salono

Pinigų grąžinimas

Po to, kai Pardavėjas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan., ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo Pardavėjui, Pardavėjas Pirkėjui grąžina visas Pirkėjo sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę.

Pardavėjas, atliks grąžinimą, naudodamas tokį patį mokėjimo būdą, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo.

Prekių grąžinimo/ atsisakymo atveju, Pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos (LR Civilinio kodekso 6.22811 str. 6 d.). Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.